GIB; adios četrtarčki

Vsak dan je nekaj posebnega, če ne zaradi drugega, že zaradi novih obrazov, ki jih srečam na šoli. Res! Ne vem ali sem tako nepozorna, ali pa se določeni osebki skrivajo v razredih in le redko pokukajo iz svojega skrivališča. Tako sem včeraj prvič videla kar 3 obraze, no in verjetno tudi zadnjič. Kako? Če se je včeraj zdelo vse tako sproščeno in »zafeštano«, se je danes prah v šoli že polegel, tudi testi, zaradi katerih si vedno znova pogrizem nohte, se nadaljujejo. Vse od matematike do xy predmeta. Oh ja, jih že pogrešam… naše četrte letnike, ki so včeraj še zadnjič dvignili prah na šoli, umazali vsa stopnišča, razmetali wc-je in pošpricali nas, mladiče, s tisoče žavbami ter nam dali vedeti: we rock! In ne samo oni, tudi njihove majice, večinoma mokre tako od pota, pijače kot tudi od vode, so zažigale (beri: kupim jih vse). Tako, zdaj pa smo ostali sami… fazani, drugarčki ter tretarčki z D-jevci na čelu- nosilci ključa, ki so si ga izborili na Predaji ključa, ki je bila letos pasja!


UŽIVAJTE BARABE STARE! ;)


Komentarji

Oseba Mašna sporoča …
ključ so dobili D-jevci ;)
Oseba Donch sporoča …
uuuuuuuuups (blush)
Oseba Donch sporoča …
popravljeno
Oseba sarah sporoča …
Lepo Dona:)Tud mene že daje nostalgija,sam BO za prežvet:))Pa lepo prosim brez dvoumnosti pri besedi "pasja":))))KONKRETNO POHVALOO(kritiko) prosiimm:)uživaaj:)
Oseba Donch sporoča …
hehehe... no, potem pa, da se popravim: predaja ključa je bila super, naloge pa zelo smešne in sem vesela, ker mi ni blo še treba sodelovat.
Oseba sarah sporoča …
hehe:))uspešni popravek:))ej kak se ti je zdel unique?neža stvarno razturaaa:)
Oseba Donch sporoča …
ej super so mi ble. Ti si bla tut tam? Nisem te vidla. Neža pa je itak najbolša ;):D