Njena zgodba

Pozdravljeni! Srečno in veselo smo prispeli nazaj iz Grčije. Kaj več o našem potovanju povem, ko prejmem fotografije. Torej, trenutno pozabimo na Krf in začnimo z nečim novim.

Zgodbo v večih delih ste na mojem blogu enkrat že imeli možnost prebirati, šlo je za nekakšen natečaj proti nasilju nad ženskami, ki sem vam jo prikazala v 9 delih. Osebno mi dolge zgodbe niso všeč, tako za pisanje kot za branje, zato se v kakšno daljše besedilo zaženem zelo redko. Tokrat sem si za temo in zagon vzela zorec Oninega natečaja 09. Zgodba sicer ni prišla v ožji izbor, se mi pa zdi, da je vseeno vredna omembe na mojem blogu in mogoče tudi berljiva za kakšnega blogo-bralca, ki rad bere. Dele zgodbe bom objavljala med ostalimi, rednimi posti. Anonimnežem in vsem tistim, ki jim pač nisem všeč in mi želijo samo slabo, pa sporočam, da ne potrebujem njihovih škodoželjnih komentarjev iz čiste hudobije. Hočem pohvale in kritike glede na zgodbo in ne na avtorico zgodbe.

Torej, NJENA ZGODBA:
Zgodba se odvija v večih življenjskih obdobjih, ki jih ponazarjajo strgani listi iz starega dnevnika. Lore Lay je ženska srednjih let, ki ima težave s sluhom, zato ji dnevnik v njenem življenju predstavlja svet, v katerega se lahko skrije, kjer dogodke ne samo shrani, temveč jih na nek način tudi sliši.

Lp, Dona

Komentarji