Spring break 09: KRF (1.del)



Najbolje, da kar začnemo, saj iz foto-map kar lezejo fotografije, ki želijo ugledati luč sveta. Objavila jih bom v več delih, ne toliko zaradi vas, ampak zaradi mene, ker se ob fotografijah zelo rada spominjam preteklih prijetnih trenutkov. Torej, danes za ogrevanje nekaj fotografij, ki so preko facebooka priromale do mene.

Vseskozi nas je spremljalo grdo vreme, kar pa ni bil dober izgovor, da se ne bi malo zmočili in zaplesali, ter seveda kameram izpostavili svoje, s salom obložene, zimske obline.


Lepote Grčije so nas preprosto premamile...


... a kot pravijo, da je domače najboljše, me je domače meso s svojo lepoto popolnoma premamilo
...zato sem se odločila, da bo to meso moje. Ter, da bom z njim delila svoj zadnji kozarček ouzota.

Začela sva si deliti najine ouzote...

... ter gyrose in sendviče.

Ker so bili ostali preveč ljubosumni, sem se odločila, da bi bilo najboljše, da sem od vseh- blažena med možemi. Dvakrat sem tlesknila s prsti in že so me razvajali...
Ko sem tretjič tlesknila s prsti, smo že plesali s tekilami v roki, v Jupiter baru.


In tako so plesali srečno do konca svojih dni.

Kaj dela ta Grčija...
Naslednjič boste izvedeli še zgodbo o mojem Brankotu.

Komentarji

Oseba Davor sporoča …
ekipa foreveeerr:D
Oseba Donch sporoča …
hahahaha... samo ti drži pesti, da se bom neki lahko doma zmenla, pa bomo dalje negovali našo ekipco ;)