Tema tedna: Dan po recesiji


Po licu čutim vlažen poljub smrdečega vetra, okoli mene se sprehajajo izmučeni ljudje. Kam hitite? Ste izgubljeni? Kdo ste? Njihove oči izdajajo nezadovoljstvo, nesmiselnost, druge otopelost, neprisotnost. Padlo je zdravstvo, padel kapital, gospodarstvo, padla so naša srca. Pardon, srca tistih, ki so čez dan zamenjali hišo za barako, meso za skodelico nekuhanega riža. Naenkrat se razpon med bogatimi in revnimi pojavi kot pekoč pečat ter razdaljo med nami še poveča. Sodelovanje po recesiji? To so le moje otroške sanje o dobroti na tem svetu. Tisti, ki so zakuhali našo nesrečo stisnejo rep med noge ter za nekaj let pobegnejo na Havaje. »Vi povprečneži, vi rešujte recesijo, rešujte svoje sotrpine!« Tako nam pravijo, z nedolžnim izrazom na obrazu ter se z velikimi kovčki izgubljajo v množici. Ljudje se grebemo za ostanke, ljudje postajamo vse bolj požrešnejši, ljudje hitimo v prepad. Nič nas ne izuči. »Life on a shoestring«, blagor tistim, ki ga živijo že od rojstva, ki v njem uživajo, ki znajo živeti s srcem. Recesija bi morala kot pozitivno posledico prinesti prevlado vrednot kot so ljubezen, družinska sreča, prijateljstvo, užitek, zabava, a bodo tudi po njej besede »ljubim te«, »pokliči me« ostale sekundarnega pomena. Tu bo še vedno čas, ki tik-taka in vedno znova potiska vsakdan hitreje v naglico.
Ustavimo se no vendar. Zajemimo zrak ter najdimo nekakšno rdečo nit, ki bo prekrila problem recesije ter nas vodila k ciljem, k tako imenovanem smislu življenja, da bomo na smrtni postelji lahko rekli: »Nismo živeli zaman.«

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
čist x uprašanja. um... zakaj ti nisi dobila zoisove štipendije? kaki so sploh pogoji d jo maš?? kr ti si bla skos odl. pa to...

lp =)
Oseba Donch sporoča …
uh... Ko sm bla jst 8.razred je bilo za Zoisa potrebno imeti 1 zlato in 1 srebrno priznanje, al pa da si prišel med 3% učencev, ki so najbolje rešli neke teste. V 9.razredu, ko sem imela 1zlato, 1srebrno pa so postavili nova merila: 2 zlati. Pri tisti srebrni mi je falila 1 točka do zlate in glej ga kurca, nisem dobila.
Pri tistih testih sem prišla med 10%, tak sem bla poklicana na dodatno testiranje, kjer sta mi zopet 2 točki manjkali so štipendije. In sem se razpizdila in rekla: pojde v kurac :D in bilo je konec zgodbe.