torek, 15. september 2009

Dan 202



Dočakali smo ga! Koncert sinteze Dan D-jevcev ter Simfoničnega orkestra RTV Slovenija, ki se je zgodil včeraj, v ponedeljek, 14.9.2009, v Križankah. Bilo je tako, kot so obljubljali. Bil je neverjeten, pravljičen, odličen, vznemerljiv, sanjski, romantičen, divji, preprosto super koncert.



(Bil je edina dobra stvar v tem dnevu, ki sva ga z dragim mojim Markotom preživela: v trgovini niso imeli nič posebnega za kupit, pol ure sva v centru iskala parkirplac in ga našla 10-min stran. Po koncu koncerta naju je opral dež na 10-minutni poti k avtu, falila sva pravo cesto in končala s pokvarjenim avtomobilom sredi dežja. Bog, usmili se naju :)
)

9 komentarjev:

MDavor pravi ...

hvala davorju pa neč? ok ok. Ne bomo več skupi šli jest na vaš račun v meka... tak!

Donch pravi ...

ojooooooooooj pozabla sem... resno sem misnla!!!! :D:D Hvala ti Davor, da si nama nudil zatočišče in ljubezen, ko so naju vsi pustili an cedilu ;D

Nina pravi ...

da je 100jko falil pravo cesto?!
cudno res xD (govorim iz izkušenj:)


urosK

Donch pravi ...

heheh :D hja no... samo tokrat je tak lilo, da ni blo videt niti 1 meter naprej. tako, da se oprosti.

100jko pravi ...

Aja pa to ko je cela ljubljana pozidana in je bil OBVOZ narjen pa nisi povedala...

Anonimni pravi ...

cela ljubljna pozidina :D
sam okol kongresnega kolk vem =)

drgac pa...cist na vsakem kurcevem odcepu proti obvoznci mas tablo 2x1m zagreb =)

dona: 100jko bi se ze lahko pocas po lublani znasu, dež gor al pa dol =)

urosK

Donch pravi ...

Uroš prenehaj, 100jkota morem brant no :D

On je žrtev in konc.

Anonimni pravi ...

ne sej..je zafukan...ko znas v center sam po eni cesti pridet =)

ce ne druga sta se vsaj nasmejala, vsaj js vem da bi se ceb se z njem v taki situaciji vozu xD

urosK

Dona pravi ...

Ma ja, jst sem crkvala od smeha in kr dopadlo se mi je malo drugačnega dneva... Medtem, ko sem 100jkota prvič vidla zelo nesrečnega in naveličanga vsega :D:D:D:
Komična stvar :D