"Draga Julči, prosim..."



»Draga teta Mici, pišem zato, ker imam ogromne probleme. Stara sem skoraj 18 in me zanima če…«

Kaj znano? Ste bili mogoče tudi vi kdaj med tistimi, ki se v stiski obračajo na svetovalce iz revij? Tovrstne nasvete je danes mogoče videti že prav povsod, pa če gre za skrivnosti gospodinj ali pa najstniške težave. Kadarkoli naletim na kakšne »Julči pomaga«, »Skrite besede«, »SOS nabiralnik«, si z veseljem preberem vprašanja, in če je le-to dokaj zanimivo, si preberem še odgovor. In kaj je tisto zanimivo? Moje oko najprej pade na vprašanja, ki so hkrati že na meji z bolanostjo. Za nekoga SOS, a zame dnevni vic.
13-letnik piše o problemih doma, 17-letnica sprašuje ali je debela pri višini 170cm in 35kg, 20-letnik sprašuje kako naj si najde punco, potem se najde 12-letnik, ki piše, da je imel punco, ki ga je pustila in sedaj ve, kako jo ljubi.

Še bolj čudno pa pogledaš, ko piše nekako takole: »Ravnokar me je zapustila punca, ki sem jo imel kar rad. Sedaj si želim nove, a me zanima kakšna je povprečna čakalna doba za novo punco. Kdaj jo lahko spoznam? Čez nekaj mesecev ali že sedaj, ker se mi en da dolgo čakati.« (playboy)

Naslednje sporočilo se je glasilo nekako takole: »Kupujem avto, pa me zanima ali dekleta padajo na BMW ali Marcedes. Pomagaj, saj sem popolnoma obupan.« (PlayBoy)

In pika na I: »Poleg toliko spolnih bolezni se je sedaj pojavila še prašičja gripa. Zanima me, kako naj sexam, da se od dekleta ne bi nalezel prašičje gripe.« (Playboy)

Vse to in še več, v slovenskih časopisih, v namen, da se bo slovensko prebivalstvo naučilo kaj iz problemov drugih ter izvedelo kaj novega. Rečem lahko samo: Bravo, če ne drugega, vam uspeva nasmejati Dono.

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
Sj če ti ne bi mela cosma ...
Oseba Dona sporoča …
cosmo je le še ena izmed tisoče stvari, ki se pač pojavijo v bližini in me silijo brat.