Kaj boš?


foto: D.Gomilšek

Čudna so pota Gospodova...
Ljudje me kar naprej sprašujejo o moji "Véliki odločitvi". Kaj bom, kaj želim, kako bom, kam grem. Ne sprašujte me več, ker mi dajete občutek, da bi morala že vedeti.
Kaj me pravzaprav zanima? Oh, ogromno je stvari, a hkrati jih je malo, ki bi jih v življenju rada počela "zares".

Zaenkrat vem le to, da maja odhajamo na maturanca z Mondialom v Španijo (končno smo izglasovali)!

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
Prav imaš. Uživi, napij, pa dol se dej s kom ti pride! Teh let ne podoživiš nikoli več.
Oseba dona sporoča …
em... nimam potrebe po tem. Uživat ne pomeni za mene to, da se fukarim naokol, pa da sem koma skos.
Oseba Anonimni sporoča …
Ne verjameš v boga, ti si sama zase bog (vir: vera II.), čeprav pravzaprav torej ne verjameš vase, ergo zaupaš pa v to, da so tvoja pota čudna ... Well done!
Oseba Anonimni sporoča …
Ne verjameš v boga, ti si sama zase bog (vir: vera II.), čeprav pravzaprav torej ne verjameš vase, ergo zaupaš pa v to, da so tvoja pota čudna ... Well done!