Spanje v dvoje


Ne cenzurirajte, ne zapirajte oči otrokom, ne skimujte z glavo in ne kritizirajte, dokler ne povem. Tema me danes nese kar daleč stran od sexa. Govorim namreč o navadnem spanju
Razsvetlila bi rada spanje v dvoje, ki je po mojih ocenah zelo drugačno, kot navadno spanje.

Na začetku je bilo spanje na moji, relativno mali, postelji kar težko za naju, saj sva kar velika kosa mesa. Nikoli se nisva ne vem kako dobro naspala, vedno nama je bilo vroče, prerivala sva se, obračala, eden drugega stiskala ob steno…
In nikoli si nisem mislila, da se lahko na spanje v dvoje tako navadim, da bom brez nekoga ob sebi težko zaspala. Če ni nikogar, ki bi me objel čez rame, če ni nikogar, ki bi me celo ovil ali, da bi jaz nekoga objela, se celo noč premetavam. Tako, da med tednom večinoma na posteljo zmečem kar se da veliko dek in kovtrov, ki jih lahko nato premetavam, objemam, odrivam.

Spanje v dvoje je lahko lepo, še posebej za tiste, ki se radi cartajo. V najin »zakon« sem že pred kakšnim letom in pol uvedla, tako imenovano, »Žličko«. Vam ni znano? Gre za način ležanja v partnerjevemu objemu. Marko se žličke seveda ne brani, pa mi vseeno do prejšnjega meseca ni verjel, da izraz resnično obstaja, ko sva ga končno zasledila v eni izmed serij, ko je dekle reklo: »Baby, let`s spoon«. Tako, da dragi bralci in bralke, moje ljubo spoonanje obstaja in je najlepši način cartanja, kar jih poznam.

In kar je najlepše? Najlepše je medsebojno žličkanje , najlepši so poljubi med spanjem, ki se jih zjutraj sploh ne zavedaš in najlepše se je zbuditi ob osebi, ki ti veliko pomeni in te spomni: Rad te imam.

Komentarji

Oseba N & G sporoča …
ja prou maš. sam to spanje v žlički in temu podobno cartanje med tednom ni prijetno ker se zju3 nobenmu ne da utat ke je tak lepo. s(slaba stran) pa ne me met za pesimista.
drgač pa objava za pohvalt.
Oseba Donch sporoča …
Hehe, no midva tako ali tako že med vikendi spiva vsaj do enih, tak da pomoje bi večino cajta pouka kar preskočla :D:D:D
Oseba Anonimni sporoča …
lepo napisan <3
Oseba Unknown sporoča …
Hehe... men je samo hecno k me dona ponoč brca, ker v večini sem dlje buden ko ona. Pol pa trza.
:D
Oseba Dona sporoča …
hehhehhe ja pa kaj nej, če pa sanjam, da me tepeš ;)
Oseba Anonimni sporoča …
ja ja ja to je najlepš =)
Oseba Anonimni sporoča …
JEeee to je bila pa lepa objava... Vadiš pisanje... Kaki članki bi bli kar za v Novo, čeprav je nikoli ne berem, ampak vseeno...!
Oseba Donch sporoča …
Hehe anonimni, upam, da nisi mislu s tem kej slabga, ker je Nova takšna revija, ki je preprosto ne prenesem! _:D