Bil je eden tistih dni

Bil je eden tistih dni, ko se popolnoma odklopim od sveta, ko zame ona, on in ono ne obstajajo. Bil je eden tistih dni, ko sem jaz le jaz, in ko skozi ogledalo odsevam le samo sebe in ne njo.
Ko sem, že kot tisočkrat do sedaj, strmela v svoj odsev ter se iskala med prepletenimi odnosi, željami in vrednotami, sem se začela zavedati. Česa? Tega, da tistih »mojih« dni ni več. Da sama ne obstajam, kot sem nekoč. Da je v mojem odsevu neka praznina, ki je do sedaj ni bilo moč opaziti. Manjkal si v tem, od mnogih mojih dni, ko razgalim svojo dušo, odstranim masko in sem to, kar sem. Manjkal si, saj si navodilo, ki me narekuje. A tega do sedaj nisem opazila.
Bil je eden tistih najinih dni, ko se popolnoma odklopiva od sveta in v ogledalu skupaj uzreva hrepeneče oči drug drugega in se začneva zavedati, da sva skupaj to, kar sva in želiva biti. Za vedno.

Komentarji