Okoli riti v žep

Trenutna situacija je neznosna. V šoli ravno čakam na dve uri fizike, kar pomeni, da bom do pol treh uživala skupaj z mrzlo učilnico, monotonim govorjenjem, ubijalsko tišino ter v borbi sama s sabo, da ne zaspim.
Vsekakor pa ni to glavni razlog, za moje trenutno javljanje. Situacija je še neznosnejša, kot izgleda...

... časovni stroj nas je ponesel v čas srednjega veka. Hiša je obdana z obrambnimi jarki, do vhoda tako pridem lahko le okoli riti v žep, da bi govorili o kakšni naprednejši tehnologiji, kot je televizor, telefon, mogoče internet? Ne, hvala. Tega pa mi ne furamo v srednjem veku!

Izgleda, da sem bom med vikendom preselila kar k Markotu, saj je s slednjimi stvarmi res težko živeti. Delavce, ki pa me vsako jutro veselo pozdravljajo med kofetkanjem na mojem dvorišču, opozarjam, da že naredijo ta, nebigabilotreba, pločnik, ki je terjal veliko žrtev, med njimi tudi našo živo mejo.

Lp, ne-vesela Dona

Komentarji