Marko 22.: Če bi sestavljala zakone...


Me čutiš? Me čutiš skozi najine nevidne vezi? Čutiš moje občutke? Moje sanje?

Čutim. A, ne le dotike in hrepenečega diha na moji koži, vendar z ljubeznijo polne informacij, nevrotransmiterje, potujoče po najinih sinapsah, v sivino in skozi vsako poro nazaj ven, kjer ljubezen tvori sijočo avro okoli mojega telesa, željnega po tvojem.


Da bi te ne želela? Pasti bi morali vsi meteorji, udarjati rušilni valovi, podirajoč obzidje mojega srca, ki bi prosilo starega življenja. Rože bi morale pomodreti, ljudje hoditi po trepalnicah in ti, ti bi me moral sovražiti iz dna srca ter me sklatiti z mojih oblakov.

A, le zakaj te ljubim? Tako silno in ljubeče, presenetljivo celo za človeško vrsto.
Ljubim te. Takšnega kot si, vsak tvoj atom posebej.
Ljubim te, ko mi s svojim smehom polepšaš dan ter mi z radirko izbrišeš vse probleme. Ljubim te medtem, ko piješ čaj in ješ smokije neprijetnega vonja. Pa tudi takrat, ko se jeziš, ker me ne moreš premagati. Ljubim te, ko se stisneš k meni, da te potolažim ter, ko utrujeno zaspiš v mojem objemu in me zjutraj nejevoljno obmetavaš s plišastimi igračami, ko je potrebno vstati iz postelje. Ljubim te, ko me iskreno pogledaš, ko poveš kako zelo si me pogrešal. Ljubim te, ko se pogovarjava o najini namišljeni hiši, otrocih in vsem, kar temu sledi.
Ljubim te, enostavno in otroško, najbolj.

Če bi lahko sestavljala zakone, bi napisala Najino zakonodajo, v kateri bi ti prepovedala oditi...
Vse najboljše, Marko.

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
Zelo lepo napisano in zelo lepa slikca! Vse najbolše marko!
Oseba Anonimni sporoča …
Good day, sun shines!
There have were times of troubles when I didn't know about opportunities of getting high yields on investments. I was a dump and downright pessimistic person.
I have never imagined that there weren't any need in big initial investment.
Nowadays, I'm happy and lucky , I begin to get real income.
It gets down to choose a correct companion who utilizes your funds in a right way - that is incorporate it in real business, and shares the income with me.

You may ask, if there are such firms? I'm obliged to answer the truth, YES, there are. Please be informed of one of them:
http://theinvestblog.com [url=http://theinvestblog.com]Online Investment Blog[/url]