A odbojkirate tudi kaj? Nova sezona je tu!



Z vročim avgustom in, ne ravno, navdušenim odštevanjem dni do šole, se v moje mlado meso zariva tudi želja po skakanju, tekanju, odbijanju, kričanju, ali z eno besedo rečeno, kar želja po odbojki. Brez skrbi, tako ali tako se po mivki podiva z Dragim skoraj vsak dan, ampak pravi napor? Zanj je vsako leto rezerviran dan, nekje sredi avgusta. Letos je to ravno današnji! Z ne ravno navdušeno leno ritjo, sva se danes spravili v Brestanico proslaviti začetek kondicijskih treningov, torej prebiti zid med dobo "lazy počitnic" in "delavnih počitnic". In... smo preživeli! Vsaj za danes... Me prav zanima, kaj bodo jutri zjutraj, za zajtrk povedale moje mišice!? Verjetno ne bodo navdušene, saj mi danes niso odpustile niti, ko sem jih zalila z beljakovinami, ki jih je vseboval slasten čokoladni shake.

Komentarji