Nova barva, nova energija, stara Dona

Novosti in spremembe so pomembne v življenju, a vseeno se je lepo vračati na stare tire. Priznam, potrebujem kotiček za izpovedovanje, za blebetanje, za objavljanje. In ravno včerajšnji dolgočasni večer me je vpletel med blogger template in mi dal občutek nekakšne praznine. Pa sem si rekla "Pa zaženimo znova". Da pa ne bi, ob pogledu na starega, čutila grenkobo, sem se odločila, da blog malo prenovim. Nova barva, nova energija, stara Dona. Potrebno je, seveda, še veliko stvari prenoviti, tudi možnost vašega komentiranja je zaenkrat omogočena le, če kliknete na objavo, zato vas prosim za malce potrpežljivosti. Ker računalniških zadev ne obvladam, bo za te stvari poskrbel moj dragi, za objave, pa se lahko zanesete name.

Hvala, da me berete.

Komentarji