Trenutno

Težko opišem svojo trenutno živalsko nagnjenje. Ob večerih sem lenivec, podnevi pa svojo hiperaktivnost in željo po nenehnem gibanju ne zaustavi še tako uren veveriček. 100% sem neozdravljivi terier, o katerem nas, pasjeljubce, svarijo razne literature.

Name čaka moja prva arhitekturna naloga. Pa ne tista "taprava". Zastavila sem si svojo. V roku dveh tednov moram tuje, hladno stanovanje spremeniti v energijsko bombo, kjer bom gnezdila v času svojega študija - no, vsaj na začetku, da se napojim s slavnim "študentskim življenjem", ki ob opevanju kar cedi med iz svojega zvena. Dnevna soba mi nekako diši po rdeči, beli in rjavi, medtem ko se spalnica še išče v mavrici barv. Priznam, neznansko uživam v iskanju rešitev za najino "low budget denarnico", v sanjarjenju o svojem hladilniku, kjer ne bo včerišnjega golaža, kislega mleka ali kefirja. Šele danes sem pomislila - kupovati bom morala svoj toaletni papir. Kako zabavno.

Miselne igre. Logične asociacije. Življenje. Zabava.

Komentarji