Moj dragi Valentin

"Zaprem oči in začutim močan stisk tvoje tople dlani. Podava se v tek proti vznožju visoke gore, ušesa zapolni moje navdušeno vreščanje, a čutim pridih tihega dvoma. Narava obstoji in posluša hitro bitje mojega srca, čuti sproščanje adrenalina in vrenje nore krvi. Strmina se razteza v še bolj strmo pot, in tvoja roka me opominja, da ne bova odnehala. Ko zamaknjeno kimam v tvoje besede, kot bi bile svete rime neoporekajočega, se zavem začaranosti in neizhodnosti, ki sta me spreleteli. Sledim ti in začenjam verjeti. Sledim ti in se zavem, da bom pri tebi našla svojo srečo. Strmina in padajoče skale naju ne ustavijo. Verjamem ti. Verjamem nama.
Poljubiš me na čelo pri grškem tunelu ljubezni, na lice pri London bridgeu in na ustnice pri Velikem mostu večne obljube. Poljubi dušijo resnične obraze, izgubljava se v milnih mehurčkih in ognjemetih. Najino NORO večno VALENTINOVO."



Moj Dragi Valentin,

naučil si me pravilno uporabljati besedo "ljubezen", jo izgovarjati z drugimi besednimi zvezami in mešati v neumne izraze, da bi ti lahko končno opisala vse svoje občutke. Tudi, če bi jih sproti zapisovala v svojo majhno črno knjigo, jih v vsem tem času ne bi mogla združiti v čudežno formulo, da bi me čutil. Rada te imam.

Rada te imam, s skuštranimi črnimi lasmi, ki zjutraj štrlijo naokoli. Rada te imam, ko zaspiva v "žlički" po pozni večerji. Rada te imam, ko mi pripraviš presladki kakav ali preslano špinačo. Rada te imam, ko ustrežeš vsem mojim željam. Rada te imam, ko uporabiš vse začimbe, da bi pripravil najboljše kosilo na svetu, ko se vrnem iz šole. Rada te imam, ko se od smeha valjava po postelji. Rada te imam, ker verjameš vame. Rada te imam, ko moreva biti skupna maska za pusta. Rada te imam, ko mi nagajaš. Rada te imam, ko ti sedem na kolena, da me malo pocrkljaš. Rada te imam, ker mi bereš misli. Rada te imam, ker sva zmešana. Rada te imam, ko skupaj sanjariva. Rada te imam, ko se pogovarjava. Rada te imam, ker mi še vedno obljubljaš Egipt. Rada te imam, ker me vedno podpiraš. Rada te imam, ko se brutalno napijeva. Rada te imam, ker si tako neumno prikupen. Rada te imam, ker si moj najboljši prijatelj.

Rada te imam, ker me imaš rad takšno kot sem.
Tako noro je najino valentinovo!
Vsak dan.
Že peto leto.

http://matura.cosmopolitan.si/nagradne-igre/nagradno-moje-najlepse-valentinovo/

Komentarji