Obljuba

Od kar je moj blog zebra, so objave nekako redke in odtujene. Težko bi našla krivca, morda je lenoba ali pa preobremenjenost z delom. Nikakršen odgovor pa ni dovolj dober, da me iz dneva v dan ne bi razžirala slaba vest. Počutim se, kot da bi za sabo puščala pomemben delček sebe. In čeprav so moji redni bralci že davno izgubili upanje, da se bo iz bloga razvilo še kaj več, sem trdno odločena, da vztrajam.

"Svečano si obljubljam, da bom zopet poskrbela za Donine ognjemete čvekaborbe."

Zadnje čase so moje misli potovale na Cosmoblog in blog PoPasje, ključ do svoje majhne utice, ki stoji od leta 2007, pa sem izgubila nekje na poti. Zaposlena sem s projekti, Karinim prvim leglom sladkih terierčkov, novim poker klubom in nešteto stvarmi. A Gobčne Donche ne gre kar tako pozabiti.

Obljubim.

Komentarji