Roadtrip po Toskani

Italija me nikoli ni pritegnila, ne z Rimljani, niti z jezikom. Že zaradi znanih stereotipov sem se je bolj kot ne izogibala. Če sem natančna - zadovoljila sem se s tedensko izmenjavo v Avellinu (pri Neaplju) in s kuho testenin, ki so super rešitev v hitri študentski kuhinji. To je bilo to, moja interakcija s sosedi.

V preteklem tednu pa se je stvar spremenila. Dolgočasne zgodovinske zgradbe so dobile zgodbo, pokrajina je dobila mamljivo obliko, glasni italijani so postali simpatični, špageti pa so še vedno zakon.

Zahvala pa gre verjetno Toskani, ki bi jo uvrstila med eno izmed najlepših pokrajin.
Z Dragim in najinim novim družinskim članom Twixom smo se napotili v očarljivo Toskano.

Ogledali smo si Pomarance, Volterro, Sieno, San Gimignano, Firence, Piso, Tirrenio, Livorno, na poti nazaj pa smo se sprehodili še po ljubkih mostičkih Benetk. 9 mest v enem tednu, priznanje mojemu novemu vzdržljivemu avtu in Dragemu, ki je kljuboval divji vožnji Italijanov, zaradi katere sem dobila nemalo sivih las.


Prevoženih: cca 2500 km
Videno: 9 mest
Poraba bencina: za 250eur (Italija ima cene bencina 1,70eur/L do 1,90eur/L)
Cestnina: Nova Gorica - Firence = 24eur, Livorno - Pisa = 7eur, Firence - Benetke = 18eur
Bivanje: Pomerance, kmečki turizem Santa Lina



Komentarji