Življenje po pasje

Vem, zapustila sem preljubi blog in moje drage bralce. Tiste, ki so v preteklih petih letih po dnevno naklikali kar 200 - 400 ogledov, tiste, ki so me spodbujali s toplimi komentarji in tiste, ki so nevoščljivo pljuvali po vsem, kar je bilo moje.

Naučiš se, ostati moraš trden in trmasto osredotočen na svoje cilje. Edina in prava pot do uspeha.Verjemite. Bloganju nisem naredila konec, le svojim ciljem sem dala ime - PoPasje.

Zelo rada se vračam na blog Gobčne Donche, a počasi sem se začela zavedati, da sem ga prerastla. Predvsem lahkotne dnevne teme in nekoliko afnaste ideje pubertetnice. Že od Cosmo bloganja naprej čutim, da sem namenjena globljim zapisom - ljudi je potrebno izzivati  k razmišljanju, ne k smehu. Ljudi je potrebno spodbuditi, da postanejo kritični, da se postavijo na realna tla, da se ne skrivajo ter da glasno in jasno izrazijo svoje mnenje.

Predvsem zadnje leto, je moje pasje leto. Takšen način življenja in sobivanja z drugimi bitji, pa je odličen balzam za dušo in nosi tako visoko izobraževalno vrednost, da si nikoli ne želim izstopiti. Tudi za druge ljudi bi si želela, da okusijo pasji svet, saj so psi s svojimi nagoni in prilagajanjem človeški rasi najboljši učitelji življenja. 

Gobčna Doncha je skozi teh pet življenja svojega obstoja vsekakor spoznala rdečo nit svojega življenja, in je morda iz gobčne postala prej premišljena in kritična. A ne skrbite, na svoje prvo blogovsko gnezdo, se bo še vračala, čeprav ji je po pasje življenje pisano na kožo.

... fino je vedeti, da te še vedno nekje čaka kotiček, kamor izliješ svoje misli.

Komentarji