Je Gobčna Doncha nazaj?

Priznam, sem odvisnik od pisanja.

Takšen, ozdravljen odvisnik, ki si zapisuje v mislih, sestavlja scenarij za bodočo knjigo, a ga pisanje na papir ne odvleče iz dnevne rutine. Ker me ne sme. Ker me ne more, saj za resno pisanje nimam časa. Vsaj tako se rada potolažim - češ, "boš na stara leta, ko boš imela čas". Ignoranca do mnogo svojih starih ljubezni vsake toliko udari na plano, včasih se nostalgija in tarnanje vlečeta le kakšno uro, včasih me muči cel mesec. Zdaj se vleče že pol leta - rada bi pisala; poleg vsega in še več vsega kar počnem, bi mala Dona v meni rada pisala. Ker sem na stopnji, da me iz tira vrže že vsak manjši odstavek, najsi bo prebran v časopisu ali na sladkorju v kavarni, in imam v glavi nato napisane kar tri knjige hkrati v isti uri, si bom dala duška - draga moja mala Dona, kljub mojem divjem življenju, nadaljujeva svojo Gobčno Doncho!

Tokrat pa za res ... 

 

Komentarji