ZHP intervju z Dono - O PoPasjeLajfu

Da moram obuditi svoj stari, zaprašen blog, mi je jasno že ... ufff ... verjetno kakšni dve leti. Vmes sem poskušala, a se hitro izgubila v delu in idejo opustila. Nekaj časa sem bila celo prepričana, da sem za blogganje prestara in da dodatne obveznosti ne potrebujem. Pa jo. Predvsem zato, da lahko naprej delim svoje ideje, svoje poglede in (upam da) svojo vizijo simpl življenja, ki ni tako simpl kot se zunanjemu opazovalcu morda dozdeva. Najbolj pomembno pa je verjetno to, da sem to, kar sem in da je moj blog MOJ ... rozast, kičast, puhast, čisto Donast. Moj PoPasjiLajf.

Pred časom sem za ZHP in prekrasno pasjo Leno podala nekaj odgovorov, ki se tičejo našega divjega pasjega življenja. Intervju z njo mi je pri srcu predvsem zato, ker je realen, ker ni zlagan in ker smo to mi, z vsemi tegobami, pucanjem kakcev, drenjanjem na postelji, neprespani, a srečni ...

Klik na intervju ZHP: Intervju z Dono - PoPasje


Komentarji