Ali Božiček obstaja??



























Na tisočine otrok vsako leto pride v dvome o obstajanju Božička, ter obdobje raziskovanja neznane postave Moža v rdečem. Kukanje skozi klučavnico, skrivanje v omari... vse možne metode, ki se porodijo mladim raziskovalcem na delu.
Ne vem točno, kako je bilo pri meni. Nekako sem vedela, da Božička ni, po drugi strani pa si tako želela verjeti vanj. Pri svojim šestih, sedmih letih sem postala "mamin škrat" pri obdarovanju. Ker pa sem seveda človek, ki tako pomembnih ugotovitev, kot je življenje Božička, ne more zadržati zase, sem morala tudi drugim povedati, da verjamejo v nekaj, kar ne obstaja. Če danes pomislim, koliko v Božička verujočih, sem prizadela... verjetno si res zaslužim velikansko palico od Parklja :)
Se opravičujem vsem jeznim staršem, ki so klicali mojo mami tistega decembra.

Za vse tiste, ki še verjamete pa upam, da boste verjeli še naprej...

Komentarji

Oseba Donch sporoča …
hehehhe... ravno Nežina mami je vsa jezna klicala, ka se grem, da drugim uničujem veselje :D:D:D:D:D

p.s.: Nežka soriiii :**
Oseba Unknown sporoča …
u joj. se spomnem, ja. sam nisem pa vedla, da je dejansko klicala tvojo mamo =| haha =D fak =D sori. sam res si me prizadela, no =D mislim, halo? da božićek ne obstaja. de ne seri no.
*ni panike.js še kr verjamem
Oseba Donch sporoča …
hehehhe... se morš verjet ;)
Oseba Unknown sporoča …
btw: moja mama ni klicala tvoje mame ;)
Oseba Donch sporoča …
pol je pa ena druga... vem,da je neki blo takšnega... ena vem da je klicala.
Oseba Unknown sporoča …
u le ti njo =D še nekomu si povedla? hehe. bravo ;) greš jutr z mano k polnočnici? (da ti bom lahk spet zaspala na ramenu) =P
Oseba Donch sporoča …
hehehhehehe :D ej pa nekak me ne vleče. Bom raje Božička čakala z Markecom ;)
Oseba Unknown sporoča …
vav nekaj novega ?