Pesomanija

Tokrat v moji družinski rubriki Pesomaniji, ki se dotika živali naše družine, žal nimam samo lepih novic, temveč tudi nekaj neprijetnega. Ampak, kaj hočemo... Tako kot ljudje, umirajo tudi živali. Rada bi se poslovila od maltežanke Medeje ter male Miše, ki je rada delala družbo naši mali Beli ter ponagajala moji Tii.

Rada pa bi še povedala, da ima naša družina tudi novo članico. Diana in ati sta si kupila 2-mesečno maltežanko Melody.





Mala Melody se je tako pridružila Tii, Upiju, Lunu in Beli (klik klik).

Komentarji

Oseba Ina da FUCKING lady sporoča …
hei...js mam tut maltežanko Tio :D sem jo za rojstn dan dobila :D hehe...že mela ime :D amm....dj mi neki prosim poveš? kak ti nrdiš da nima rdečo pod učkam? jo peleš frizeru da jo postriže? kok pa stara tvoja?

p.s. fuuul sta luškani obe :D
Oseba Donch sporoča …
Moja se je nekak sama nehala solzit. Drugače obstajajo razne kreme, ki nej bi to ustavle, ampak ne vem kolk so ravno uspešne pri tem. Tia se je nehala solzit po tem, ko je bila na brušenju zobnega kamna, drugače pa se poleti ne solzi, medtem ko pozimi je zarad vetra in mraza kr fejst rdeča okoli oči.